Juliette heeft mij in korte tijd veel inzichten gegeven waar ik mee verder kan. Ze is deskundig en heeft een fijne rustige uitstraling. Het hele proces heb ik mij veilig en gehoord gevoeld.
Tijdens de gesprekken die wij met Juliette voeren voelen we ons veilig. Hier zorgt Juliette voor doordat ze ons ziet en ons met respect benadert. Uit haar vraagstelling blijkt hoe betrokken ze is en oprecht haar inzichten en hulp biedt. Door in gesprek met haar te zijn gegaan hebben wij zelf inzichten in ons proces en daarbij onze patronen verkregen en krijgen tools aangereikt hoe hier mee om te gaan of te doorbreken. Juliette is met recht een goede hulpverlener die je voor jezelf wenst.
Een hele fijne praktijk!! Wij hebben onwijs veel baat gehad bij Juliette! Heel veel geleerd, en vooral leren voelen en accepteren. Elk gesprek was voor ons zwaar maar na afloop waren wij heel erg opgelucht. Juliette heeft ons echt enorm geholpen om door een hele moeilijke periode in ons leven te komen. En het blijft altijd lastig maar Juliette heeft ons handvatten gegeven om door te kunnen gaan. En daardoor kunnen wij beter genieten van ons leven. Nogmaals bedankt Juliette! Stephanie Sier
Juliette heeft ons heel erg geholpen in een moeilijke tijd. Wij hebben veel van haar geleerd! Er was altijd ruimte voor onze emoties en we voelden ons heel erg op ons gemak met haar. Ze vraagt ook door waardoor wij soms bij inzichten kwamen waar wij zelf nooit bij zouden komen. En haar hulp en adviezen zijn echt levens lessen. Ik raad haar zeker aan!! Wij staan door Juliette echt veel sterker in het leven. Nogmaals vele malen dank Juliette! 🙏🌹
Dit formulier is strikt vertrouwelijk en wordt alleen gebruikt om de klachtenfunctionaris en/of de geschilleninstantie te informeren. In dit formulier kunt u uw gegevens invullen en de klacht omschrijven. Nadat u het formulier op uw scherm (digitaal) ingevuld heeft kunt u het printen en in een gesloten enveloppe opsturen aan het secretariaat van het NVPA, postbus 351, 5400 AJ Uden. U kunt het ook opslaan en per e-mail aan het NVPA toesturen: klachten@nvpa.org. NB: De datum van het formulier past zich automatisch aan als u het formulier print! Alleen met uw toestemming stuurt het NVPA uw klacht vervolgens door naar de coördinator van het kenniscentrum voor klachten en geschillen in de complementaire zorg, het SCAG (klik voor meer informatie). Dit is een poule van onafhankelijke klachtenfunctionarissen. Ik ben aangesloten bij het SCAG.
Mijn werkgebied is de Noordkop en Noord-Kennemerland. Woont u in een andere gemeente in Noord-Holland? Dan kijk ik samen met u naar wat de mogelijkheden zijn.
De huisarts kan u naar mijn praktijk verwijzen, maar u kunt uiteraard ook zelf besluiten tot psychosociale hulpverlening. De gesprekken vinden plaats in mijn praktijk aan huis. Als het voor u lastig of niet mogelijk is om bij mij te komen, kan ik bij u thuis komen. Ook bestaat de mogelijkheid gesprekken digitaal te doen als dit voorkeur heeft. Ik lever hierin maatwerk.